Anunț

SC GCA SA Arad anunță ocuparea unui post vacant de Asistent Veterinar din cadrul Serviciului
Câini Comunitari al SC Gospodărirea Comunală Arad S.A.
Ocuparea postului vacant va avea loc în urma depunerii dosarelor pe baza interviului.
Etapele succesive ale procedurii:

  1. Înscrierea candidatului
  2. Selecţia dosarelor de înscriere;
  3. Interviul;
  4. Aprobarea cereri;
    Dosarul trebuie să conţină următoarele:
    a) dosar
    b) cerere de înscriere adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
    c) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
    d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor
    specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
    e) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste
    vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
    f) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă
    incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
    g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni
    anterior de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
    h) curriculum vitae în format european.
    Condiţii specifice pentru ocuparea postului:
    Vechime în specialitatea funcției – 5 ani
    Legislaţie:
  5. Ordonanța de urgență nr. 155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a câinilor fără
    stăpân.
  6. Legea nr. 205/26.05.2004 privind protecția animalelor.
  7. Legea 9/11.01.2008 pentru modificarea și completarea Legii nr.205/2004 privind protecția
    animalelor.
  8. HG nr. 1059/11.12.2013 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de
    urgența a Guvernului nr. 155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a câinilor fără
    stăpân.
  9. Legea 258/2013 pentru modificarea și completarea OUG nr. 155/2001 privind aprobarea
    programului de gestionare a câinilor fără stăpân.
  10. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a
    întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.
    TEMATICĂ
    Poziția de asistent veterinar într-o structură de guvernanță corporativă.
    Funcționarea adăposturilor de câini în România: funcții, atribuții, sarcini.
    Capturare, adăpostire, tratare câini comunitari.
    Adopție și participare la eutanasiere. Legislația și iubitorii de animale.
    Regimul de acte de evidențiere într-un adăpost de câini public
    Pentru informaţii suplimentare, se va putea contacta Serviciul Câini Comunitari al societății, de
    luni-vineri, între orele 09.00-16,00, la telefon: 0756126402
    Depunerea dosarelor se va face până la data de 05.12.2025, orele 14,00 la sediul societății. Interviul
    va avea loc în 10 zile de la data depunerii dosarelor.

Comunicat

Conducerea SC. GOSPODĂRIREA COMUNALĂ ARAD S.A.  anunţă că, în data de
1 noiembrie (cu ocazia Zilei Morţilor), accesul în Cimitirul Pomenirea, Cimitirul
Eternitatea, Cimitirul Gai și Cimitirul Mureșel se poate face între orele 8:00 –20:00,
iar accesul auto va fi interzis, cu excepția  autovehiculelor mortuare și
autoturismele care transportă persoane cu handicap locomotor sau mobilitate
redusă, pe baza legitimației care atestă acest fapt. Cimitirele se vor închide la orele
22:00.
Dorim, în acelaș timp să informăm deținătorii locurilor de înhumare aflate în
cimitirele Eternitatea, Gai, Pomenirea și Mureșel, cărora le-au expirat concesiunea,
să se prezinte de urgență la Serviciul Administrare Cimitire, cu sediul de pe str.
Poetului nr. 1 sau calea Bodrogului nr. 1 de luni până vineri, între orele 08:00-
15:00, telefon 0257/272.117 sau 0257/281.161, în vederea preschimbării actelor de
dare în folosință, actelor/contractelor de concesiune și achitării taxelor de
închiriere cimitire/locuri de veci .

Mulțumim pentru înțelegere.

Conducerea societății

Întreținere loc de veci

Conducerea SC. GOSPODĂRIREA COMUNALĂ ARAD
S.A.informează titularii dreptului de folosință a locurilor de înhumare
din Cimitirul Pomenirea, Cimitirul Eternitatea, Cimitirul Gai și
Cimitirul Mureșel, că au responsabilitatea îngrijirii permanente a
locului de veci, întreținerea construcțiilor de orice fel existente,
precum și întreținerea căilor secundare de acces între morminte.
Serviciul administrare domeniul public răspunde de
îngrijirea locurilor de depunere în vederea înhumării,a
împrejmuirilor, a căilor de acces, a spațiilor verzi,a instalațiilor de
alimentare cu apă și energie electrică, canalizare și alte dotări din
Regulamentul Cimitire.
În sprijinul aparținătorilor societatea noastră poate presta
servicii de întreținere și igienizare contra cost la prețurile și tarifele
practicate.
Pentru mai multe informații și oferte de servicii, vă rugăm să ne
contactați la adresa de mail office@gcarad.ro sau la

  • tel:0257/272.117 cimitir Eternitatea și
  • tel:0257/281.161 cimitir Pomenirea

între orele 08:00 – 15:00.

Mulțumim pentru înțelegere.

Conducerea societății

Anunț angajare edilitar 2018

GOSPODĂRIREA COMUNALĂ ARAD S.A., cu sediul în Arad, B-dul Iuliu Maniu, nr. FN, angajează:
– Instalator pentru întrețineri curente, și sistemul de irigat,
– Tehnician – studi tehnice medii, operare PC (word, excel),
– Cosași cu motocoasa, foarfecă de gard viu (operator motoutilaje),
– Șoferi cu categoria B și B-C+E la Departamentul Edilitar pe Raba și Saviem,
– Personal îngrijire spații verzi,
– Îngrijitor câini.
Salarii atractive și motivante, bonuri de masă, ore suplimentare plătite 175 %, ore de
weekend plătite 180%, sărbători legale muncite, plătite cu 200%,prime de sărbători, decontare
abonament de transport.
Acte necesare: copie CI, cazier judiciar.
Cerințe post: conduită morală adecvată la locul de muncă, disponibilitate la program
prelungit și weekend.
Cererile se pot depune la sediul societății pe B-dl Iuliu Maniu, nr. FN, (lângă RECONS)
Arad, tel. 0257/270352, tel. mob. 0752/022229, mail: office@gcarad.ro între orele 08:00-15:00.